Pouze pravidelný a odborný servis zařízení zajistí dlouhodobou spolehlivost a nízké provozní náklady především v úspoře energií.
Vynaložené pořizovací náklady ochráníte dlouhodobým servisem, který předchází poruchám a snižování účinnosti. Pravidelný servis a údržba zajišťuje optimální prostředí z hlediska čistoty a zabránění tvorby mikroorganismů, které se šíří do prostředí. Pravidelným servisem nepřímo předcházíte výrobním ztrátám vzniklým při výpadku zařízení.
Našim klientům nabízíme uzavření dlouhodobé servisní smlouvy na provádění kontrol a údržby vzduchotechnického a klimatizačního zařízení, tepelných čerpadel a systému MaR. Servisní smlouvy jsou sjednány individuálně s ohledem na typ, umístění a účel, pro který jsou navržena. Tato kritéria jsou zohledněna v periodicitě kontrol. Základní údržbu lze zkoordinovat s techniky údržby klienta, tak aby byly optimalizovány náklady na servis. V případě uzavření servisní smlouvy, evidujeme jednotlivé servisní prohlídky a dodržujeme termíny kontroly, které jsou dány legislativními předpisy. Zajišťujeme havarijní servisní služby do 24 hodin včetně víkendů a svátků.
V případě požadavku na jednorázový servisní zásah nebo kontrolu nás kontaktujte na tel.: 777 559 645 nebo můžete použít kontaktní formulář. Ve formuláři uveďte typ zařízení, umístění daného zařízení (výška apod.), popis závady, adresu, kde je zařízení instalováno a kontakt.